Vilken spännande dag!

Sitter på jobbet och borde verkligen fylla upp godis m.m.
Men var tvungen att blogga.
Kan verkligen inte fokusera på jobbet idag, det händer så mycket annat!
Idag fick jag reda på det slutgiltiga resultatet för antagningen till högskolan,
det var positivt! Jag är alltså antagen "på riktigt"
Och efter jobben åker jag och Marcus och hämtar nycklarna till vår lägenhet!
Gaah, fatta att idag är den vår? helt galet.

Första dagen i mitt nya liv :)
Börja på högskola och flytta hemifrån.
Detta är stort!



Kommentarer
Sanna - Gravid i v.31

Sv: Haha ja, det blir mycket bad nu förtiden!



Åh, vad kul att du kom in! Grattis! :) Och kul med lägenheten också. Det är verkligen någonting speciellt att få nycklarna :)

2010-12-27 @ 13:29:34
URL: http://saaanna.blogg.se/
Tina 22 år - gravid vecka 34

Hääääärligt, det är ett stort steg :) Man känner verkligen att man växer upp!

Jag började också på högskola och flyttade hemifrån ungefär samtidigt, fast började på högskolan någon månad innan jag flyttade :) Flyttade och började på högskola när jag va 18 och det var ett så stort steg i livet! Man blev liksom vuxen på riktigt.

2010-12-28 @ 11:59:58
URL: http://hejtina.blogg.se/
Mikaela - gravid i vecka 33

Tack så mkt :)



Du har bestämt dig för att hoppa på skolan nu? Ett mkt bra val! Jag tror du kommer tycka det är roligt, och att du kommer få det bra :)

2010-12-28 @ 22:09:47
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0