Danshuset har Kursat!

Detta är helt sjukt verkligen! Danshuset i göteborg har kursat!
Var inne idag och skulle dansa och det var inställt igen! gaaaah
Gick in på hemsidan nu när jag kom hem och visst, de har gått i konkurs!
Stöört, det är ju typ den bästa och "kändaste" dansskolan in Göteborg ;s
Jättekonstigt verkligen..

Framför allt tråkigt, det skulle ju varit dansuppvisning om tre veckor,
jag gillade verkligen terminens dans också så det känns supertrist att inte få visa upp den.
Det är ju uppvisningen man längtar efter hela terminerna..
Tråkigt också eftersom jag tänkte börja dansa mer där nu när jag flyttar till Göteborg,
Elin och Amanda funderade ju även på att börja med mig =/ men nu går ju inte det..

Vart ska man nu dansa? =(


Detta stod på hemsidan:

"Borås tingsrätt har den 16 november 2010 försatt Danshuset i Göteborg AB i konkurs. Advokat Olle Lindeblad vid Rosengrens Advokatbyrå i Borås har förordnats till konkursförvaltare.

Danshuset i Göteborg ABs tillgångar övergår nu till att administreras av konkursförvaltaren. Intill dess konkursförvaltningen beslutat om hur konkursavvecklingen skall ske kommer verksamheten tillsvidare att vara stängd. Konkursförvaltaren kan i dagsläget inte lämna ytterligare information om Dansskolans verksamhet kommer att fortsätta i annan form."



Kommentarer
LINDAVIOLA!

Men va? Det trodde jag typ var omöjligt. Är inte den skitstor?! Med massa dansare och sånt?!

2010-11-27 @ 17:43:30
URL: http://lindaviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0