Dessa kunder alltså <3

Haha, det är konstigt hur man en dag kan vara så trött på vissa kunder som kommer in i butiken
och en annan dag fullkomligt älska dem, de gör ens dag!
Igår var en inte så jättebra dag för mig, jag blev irriterad lätt vilket man såklart inte får visa,
vilket gör en ännu mer irriterad när man kommer hem haha
Men idag säger jag bara! <3

Jag jobbar alltså i en spelbutik (fotboll/ishockey/trav) det är alltså mest äldre män som handlar XD
En av männen säger "Hur trivs du i hårfärgen?" (när jag färgade håret mörkare så märkte han det! haha) <3
Vi står och pratar om mitt hår typ i 5 min, han är typ 60 år? jättesöt, säger att jag passar jättebra i färgen osv
Typ 10 minuter senare kommer en annan man "Oj vilken vacker tjej! Det riktigt strålar om dig ju"
Han sa att min hud såg ut som sammet XD haha hur underbar?
Han började snacka med de andra i butiken hur vacker jag var XD haha

Ibland älskar jag mina kunder <3

Nu ska jag fortsätta med stängningen här på jobbet ;)
Var bara tvungen att skriva detta, har ju trots allt inte bloggat på hela dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0