Handling :)

Efter gymmet var jag bara hemma och vände, hämtade kontokortet.
Åkte och handlade lite för vi har typ ingenting gott/nyttigt hemma.
Känner verkligen för att äta nyttigt just nu :)
Så jag köpte en hel kasse med BARA nyttiga saker! Gick på 200kr ungefär

Detta köpte jag:
- svamp
- honungsmelon
- tonfisk på burk
- tomat
- banan
- grape
- ananas
- clementiner
- gurka
- citron
- vindruvor
- svarta bönor
- stora vita bönor

Så här vill jag att mina lediga dagar ska vara!
-Kolla film på morgonen
-Städa upp lite (så man kommer hem till ett rent och snyggt rum/hus)
-Åka och träna!
-Handla (jag ääälskar att handla XD hahaha)
-Kolla film och bara ta det lugnt med sin älskling :)

Känner mig riktigt hurtig idag faktiskt!
Fått gjort ganska mycket på min lediga dag och även tagit det lugnt.

Har även gjort väärldens godaste matlåda till jobbet i morgon!
läängtar tills jag ska äta den!
Den består av det mesta jag köpte idag:

Majs
Paprika
Gurka
Tomat
Tonfisk
Bönor
Svamp

MUMS!!



Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 27

Vad mycket gott du köpt! Jag älskar ananas!

2010-11-10 @ 07:35:36
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0