Horoskopbok 2011

TVILLINGEN

"Du är en lojal, passionerad och spännande person att umgås med.
Och den energi du för med dig in i ett förhållande är fantastisk!
När du väl anser att någon är värd din kärlek gör du stora uppoffringar för denne."

Sitter på jobbet och kollar lite i en bok, de som känner mig vet att jag älskar att läsa horoskop!
Jag tycker att de oftast stämmer så bra och ger mig liksom energi på något sätt.
Varje år släpps en serie böcker med alla horoskåp, alltså en bok för varje tecken.

Jag älskar dessa böckerna! Först börjar de med att beskriva hur man är som tvilling ex,
alltså personlighet, kärlek, pengar, karriär m.m.
Där i står även turnummer. turdagar, dagar då du bör/inte bör resa, spela om pengar osv osv.

Roligast av allt är när de skriver om varje månad, vad som kommer hända och så.
De har ett kapitel för varje månad.

Såhär står det i januari (tvillingen)
"I början av året innebär de romantiska vibrationerna från Venus att du lätt kan förverkliga dina kärleksideal.
Du kommer att se dig själv i nytt ljus i år. Du känner att stora förändringar står för dörren.
Efter första veckan i januari går Venus in i din viktigaste romantiska zon."

Åh det låter ju jättebra eftersom vi flyttar i början av januari! :D
Och det fortsätter positivt till sommaren.

"För många tvillingar väntar underbara nyheter i juli månad. Familjen blir viktig.
Det har att göra med någon slags vinst och för vissa kan det innebära tillökning i familjen!"

Kanske kommer den en liten knodd redan då? ^^, haha
Då gäller det att lägga på ett kol och bli gravid redan denna månaden XD haha



Kommentarer
lovisa

sv: tack så jättemkt:)

2010-11-17 @ 15:13:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0