Kollat på lägenheten!

Oj, nu är jag äntligen hemma och får ta det lite lugnt!
Har flängt hela dagen men det har varit kul! :D

Jobbade till 4 i dag och sen hämtade älsklingen upp mig och vi åkte till Göteborg,
vi skulle nämligen kolla på lägenheten
, det var ungefär som vi tänkt oss,
golvet såg fint ut och så :) haha det jag var mest orolig för typ XD
Men det var verkligen jättekul, det är verkligen på riktigt nu alltså!
Snart flyttar vi! Tjejen som bodde där nu var verkligen supertrevlig och go :)

Efter vi kollat på lägenheten åkte vi upp till Allingsås i snöovädret!
Marcus skulle en snabbis till sin chef och efter det åkte vi förbi hans mamma, sambo och syskon.
Där var det i full gång med julpyssel och bakning :) satt och tjötade där ganska länge, jättetrevligt.
Var längesedan vi var uppe så var kul att få träffa dem lite.

På hemvägen var klockan redan 10, vi var jättehungriga, hade ju inte ätit någon middag.
Vi trodde ju att vi skulle åkt hem direkt efter vi vart i lägenheten och varit hemma vid halv 7 typ haha.
Men så blev det inte, så vi stannade på Mc Donalds och åt middag där ;) nyttigt och bra!

Så nu är vi äntligen hemma!
Nu blir det sängen alltså, puh, va trött jag är!
Det har varit en ganska hektisk och upptagen helg,
men nu är jag ledig måndag och tisdag! HUR SKÖNT?!
Synd bara att man är ensam =/ kompisarna och älsklingen jobbar ju =/
jaja, ska bli hur skönt som helst iaf ;) bara sova och myyyyysa..

Oj det här blev ett långt och tråkigt inlägg XD
Förlåt :$ (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0