Morfar och fika med tjejerna

(bild lånad från google)

Nu är jag äntligen hemkommen, har varit hemifrån hela dagen!
Vid ett tiden åkte jag och mamma till morfar och hans hästar :)
Putsade lite på dem och var ute och åkte i sulkyn (de är travhästar)
Tog faktiskt två bilder på mamma och morfar i sulkyn men de ligger på mobilen.
Kanske lägger upp dem någon dag.
Men det var riktigt mysigt faktiskt :) så sällan man träffar den gamle gubben ;) <3

Efter vi vart hos morfar va jag bara hemma och vände,
skulle fika med Amanda, Elin och Vivi vid sex :)
vi satt och pratade gansk länge och åt mat och fika, jättetrevligt.
Erica kom även en stund på slutet.

Nu har jag gjort matlåda tills i morgon, tonfisksallad igen ;) haha
MUMS


Kommentarer
I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Tack så jättemycket :) hehe jadu, vi lägger pengarna på det vi tycker är viktigt helt enkelt, hem och familj :D

2010-11-14 @ 23:00:46
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0