ÅH JAG ORKAR INTE!

Jag orkar inte mer, andra dagen i rad på första sidan.
Satte precis upp tidningarna på jobbet och ser henne där,
bild och allt denna gången, räcker det inte med att de skrev om olyckan igår?
Jag orkar inte se det mer!
Orkar inte ta betalt för kunder som köper tidningen där allt om hennes död står.
Nästan varje kund slänger upp tidningen på disken så jag kan se hennes leende ansikte..

Ja, det var min kusin som dog i trafikolyckan i Fjärås i förrgår..
Josefin, du är saknad..

R.I.P


Kommentarer
Elin

Jag har jobbat hela sommaren, så har sparat ihop lite :)

Lever ju väldigt billigt här nere! 100 kr/natt för båda två. Och maten är billig oxå :)

2010-10-29 @ 16:58:31
URL: http://bloggeliin.blogg.se/
Suzzie

Nej usch va hemskt!! =( Förstår att du tyckte det var jobbigt att behöva se det om och om igen!

2010-10-29 @ 21:57:46
URL: http://suzziie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0