Bilddagboken

Satt och kollade igenom min bilddagbok nu på morgonen och hittade massa bilder på mig och Marcus genom åren.
Det är kul att se hur man försändras och tänka tillbaka på hur allt jag då och massa olika känslor kommer fram.
Hittade även texten nedan som jag skrev på vår 2 årsdag :) 15 år gammal, detta är alltså skrivet för 3½ år sedan: Jag skrev att jag ville spara pengar för att förlova oss, kan säga att ett år senare hade jag mognat lite och ville inte längre förlova mig, speciellt inte spara pengar för att göra det, skulle det hända så skulle jag bli friad till minsann ;) Året efter detta var jag alltså 16 och kände att jag ville vara 18 innan vi förlovade oss. Så efter detta pratade vi nästan aldrig om det, och sen, 3 år senare friade han :)

Marcus Andersson, jag vill bara säga hur jävla lycklig jag är som har dig till pojkvän, du är verkligen något speciellt, och jag älskar dig, allt med dig. Trots att du har brister. Jag vill leva resten av mitt LIV tillsammans med dig, jag SKITER i vad alla andra säger,  jag vill bara ha dig. DU var min FÖRSTA, JAG vad din FÖRSTA. Och vi kommer bli varandras ENDA, och det känns så jävla rätt. DU fick mig inse vad kärlek verkligen handlar om, det är inte som i sagorna men något väldigt fint endå.. Nu har vi varit tillsammans i 2 år, och jag hoppas det blir fler . =) Jag hoppas även att vi sparat ihop pengar så att vi kan förlova oss nästa år :) Jag vill gifta mig med dig, jag vill föda Dina barn. Många som läser detta kanske tycker det låter löjligt att jag skriver såhär. Men det är sant, ja jag är ung men jag har träffat min soulmate, personen jag är menad att vara med!

<3 Marcus Robert Andersson Härdelin <3

Jag skrev att jag ville spara pengar för att förlova oss, kan säga att ett år senare hade jag mognat lite och ville inte längre förlova mig, speciellt inte spara pengar för att göra det, skulle det hända så skulle jag bli friad till minsann ;) Året efter detta var jag alltså 16 och kände att jag ville vara 18 innan vi förlovade oss. Så efter detta pratade vi nästan aldrig om det, och sen, 3 år senare friade han :)
    Men det alla annat jag skrev om att han är den rätte att jag vill gifta mig och skaffa barn med just honom,
det stämmer och jag tycker det är jäkligt fräckt att man kan känna det redan vid 15 :)

Här är lite bilder på oss genom tiderna, första bilden är äldst och sista bilden är mest nyligen då

Sommar 2005
 
Vår 2006 (1-årsdagen)



Höst 2006


Vinter 2006



Vår 2007 (2-årsdagen)


Höst 2007


Nyår 2007


Sommar 2008


Nyår 2008


Sommar 2009 (Marcus student)

Julafton 2009


Sommar 2010



Kommentarer
lovisa

sv: haha jadu!:P

o vad sött:D hr länge har ni vart tms?

2010-10-01 @ 10:16:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 @ 10:46:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Elin

Tack hehe :)

Söta bilder!

2010-10-01 @ 10:49:52
URL: http://bloggeliin.blogg.se/
elin karlsson

håller tummarna för er, grattis. & du, shit va vacker du är på bilden nyår 2007!

2010-10-01 @ 12:23:39
URL: http://eelinkaarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0