Busy day

Oj det var en dålig liten bild, jaja.
Nu har har precis kommit hem :) Hade en del att göra idag.
Dagen började med att jag vaknade halv 10 med panik! Skulle ju vara hos sjukgymnasten klockan 10!
haha, det var bara på med kläderna och sticka, utan frukost eller ngt, men jag hann.
Hos sjukgymnasten gick det bra, behöver gå dit och få lite övningar och sånt för att diskbråcket jag har ska läka.
Bilden ska visa ett diskbråck XD fast mitt sitter i ländryggen, alltså svanken typ, näst nederska kotan =/ ajaj
    Efter det åkte jag och gymmade för att jag skulle ändå göra ett till ärende i kungsbacka vid 2.
Var ganska seg på gymmet, bandet i 10 min och sen muskler, mina muskler var riktigt slappa idag kändes det som.
Eftersom jag inte ätit någon frukost blev det både gainomax och banan, var ashungrig!
Sen bar det av till ungdomsmottagningen för jag behövde nytt recept till mina p-piller :)
Det var min dag det, nu ska jag bara ta det lugnt :) Duscha och sen kommer Marcus hem snart.



Kommentarer
lovisa

sv: haha det tlar jag om om jag klarar av det :D

2010-10-04 @ 16:20:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: härligt att du är med:) nmen för att göra ditt bidrag giltigt måste du spara bilden och lägga uppden i ett inlägg på din blogg och länka min blogg?:)

2010-10-04 @ 16:22:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0