Dansa eller inte dansa, that is the question!

Igår åkte jag hem till Elin, vi bakade äpplepaj :D hur gott som helst!
Blev väldigt ävkligt mätt dock för jag åt så mycket, och det var det enda jag ätit under dagen XD
nyttigt nyttigt, sen åkte vi och tränade, det fick bli ett superjobbigt corepass,
vi båda mådde lite illa under passet av all paj haha.

Idag är jag ledig igen så passade på att ta en riktigt lång sovmorgon!
Hur skönt som helst.
Idag vet jag inte riktigt hur jag ska göra, jag dansar ju på fredagskvällarna inne i göteborg,
men idag skulle inte Jessica med som jag brukar dansa med så funderar på att skita i det faktiskt?
Skulle vara skönt att få ha fredags-idol-mys som alla andra ^^,
Men samtidigt är det så kul att dansa =/
Dilemma, dilemma..


Kommentarer
elin

Paaaaaaaaj jättegod, men den la sig som en sten i magen xD

2010-10-15 @ 12:57:10
Jesperemine

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2010-12-26 @ 13:47:08
URL: http://jesperemine.blogstie.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0