Högskoleprov + Jobb = Lördag?

Vilken dag alltså! Jag är verkligen helt slut i både huvud och kropp!
Har varit igång i ca 15h nu!
Morgonen började med högskoleprov, halv åtta i morse åkte jag hemifrån för att först hämta upp Amanda.
Provet bestod av 5 olika prov och dagen var slut kvart över 4.
Fyy säger jag! Svårt var det också.
Direkt efter provet var det jobb som väntade för mig, inte hem och sova inte!
Kom nyss hem från jobbet <3<3<3 Klockan är liksom tjugo över 10?

INTE en okej lördag det här!

Men men, kunde varit värre, proven kunde gått skit, det gjorde dem inte.
Kan inte påstå att det gick bra men inte heller skit. Sådär.
Och jag kunde hatat mitt jobb, men det gör jag inte.
Gillar mitt jobb :)

Såhär ser en trött Therese ut så ni vet :) nu ska jag sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0