SMS-nostalgi


Vännerna har åkt hem och jag ligger nu i sängen med datorn i knät, Marcus sover sedan länge.
Kollade igenom alla mina sms och fick en sån underbar känsla i magen, en känsla av att känna sig älskad.
I början av sommaren friade Marcus till mig så denna sommaren har varit en väldigt rommantisk tid,
även våren, så har en hel del sms från min älskling från denna tiden och jag tänkte dela med mig av några,
Marcus är i övrigt inte så förtjust i sms så dessa smsen betyder mycket!
Du är underbar!

"Jag kan inte sluta tänka på dig, din bal, din student.. Jag är så glad för din skull.
Therese du är en underbar tjej, hoppas du förblir den du är, jag vill leva resten av mitt liv med dig!
Du får säga till om jag är för kontrollerande Therese, men jag klarar knappt av att du ska klä upp dig
och gå på balen utan mig, speciellt inte när du är den vackraste tjejen som finns!"
23 maj

"Jag älskar dig så jävla mycket att det gör ont i magen när jag åker från dig"
26 maj

"Livet är skit utan dig här hemma, speciellt när alla driver med mig om att du är i turkiet.
Jag saknar dig så, tänker på dig hela tiden! Ha det bra nu, älskar dig över allt annat.."
8 juni

"Jag har aldrig känt som jag gör nu. Du och jag kommer ha en underbar sommar Therese.
Jag älskar dig, du är den bästa som finns!"
11 juni

"Jag saknar dig och har verkligen insett att du är vad jag behöver, jag tänker på dig hela tiden oavsett vad jag gör.
Tiden vi har varit tillsammans har varit helt otrolig och så kommer det förbli! puss, din Macka"
13 juni

"Låt ingen trycka ner dig Therese, du är duktig men du får stå på dig lite. Du har ett hjärta av guld, 
jag älskar och saknar dig väldigt mycket. Ha en bra dag nu!"
15 juni

"Sitter här och lyssnar på kärleksmusik och allt jag kan tänka på är dig! Fan va jag älskar dig!"
16 juni

"Promenad och vin med dig i en filt vid havet skulle vara mysigt, saknar dig, puss"
4 juli

"Jag är så himla stolt över dig Therese att du kom in! Kan vi inte fira detta på ngt sätt? Seriöst?"
13 juli

Marcus Andersson, du är varje tjejs dröm, jag älskar dig!
Tack för allt du gör för mig!
 


Kommentarer
Amanda Sellersjö

nej han har intervju imorgon och har redan problem med att sova och koncentrera sig ;) får ta det när vi ses känner jag, om jag ens kommer ihåg det hahaha. sån liten skitsak xD

2010-10-06 @ 00:12:39
URL: http://amandats.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB

SV: Haha ja man kan aldrig få för mycket Harry Potter ;)



Händer till veckan?:)

2010-10-06 @ 01:23:04
URL: http://lorissalovebomb.se
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: okej men det är ju bra updpatering :D

2010-10-06 @ 01:44:22
URL: http://vadfanskajagheta.se
LINDAVIOLA!

Naaw, vad söt han är! Fina sms är något av det bästa som finns! Och att läsa dem ett tag efter sen, underbart!

2010-10-06 @ 06:56:50
URL: http://lindaviola.tk
Safira- en av Malmös största bloggar

Söt blogg du har:) har en tävling nu på bloggen så gå in dit på om du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg, det är redan över 5 tusen kommentarer..



Http://smekizz.blogg.se

2010-10-06 @ 09:18:06
URL: http://smekizz.blogg.se/
Sandra - I Min Rosa Bubbla

Tack :)

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 10:58:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Emma och Bea

VINN FÄRGADE LINSER!

Vi lottar ut 15 par färglinser med linsvätska+fodral!



Lycka Till! / Emma och Bea

2010-10-06 @ 12:08:40
URL: http://tjugotredje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0