Utgång!

Igår gick jag som sagt ut, hann inte lägga upp något inlägg eller bilder innan vi drog tyvärr
så de får ni se nu istället ;) Först åkte jag och Amanda till Elin vid halv 7 och snacka lite och drack.
Sen tog vi bussen och tåget till göteborg för att tillsammans med Camilla gå till Chez (?) där vi tjötade ett bra tag.
Riktigt trevligt, var ju nästan 4 månader sedan man träffade henne :)
Kvällen avslutades iaf på Karisma, träffade flera trevliga människor, Angelica och Anna kom dit :)
Och även ex klassisen Johan :)

Här har ni lite egobilder ;)






Kommentarer
lovisa

sv: gud vad fin du är!

ja jag har 2 från viva la diva jag med:) tror jag har det du har på dig där faktiskt:D

2010-10-03 @ 12:47:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0