Working Sundag

Jadå, jobb även idag..
Jobbade 14-20, känns helt okej, men man hinner ju inte hitta på så mycket.
Men gillar att man får både sovmorgon och lite kvällstid :)
I natt sov min lill-kusin Carlolin 7 år över hos oss :)
Dock hade hon somnat när jag kom hem igår kväll vid 10 =/
Men i morse han jag träffa henne en stund :)
Vi kollade på Tingeling och en av mina favvisar Skönheten & Odjuret <3
Riktigt mysigt, vi målade lite också och avslutade med att baka :)
Det blev en vit chokladkladdkaka, blev riktigt god faktiskt! Trots att jag inte ens gillar vit choklad XD
Kan lägga upp receptet i morgon :)

Nu ska jag för första gången på hela helgen NJUTA av min söndagskväll!
Usch, skönt att denna helgen är över faktiskt!
I morgon är jag ledig :D


Kommentarer
lucke

Hejsan, gjort ikväll då? :)

2010-10-24 @ 21:02:19
URL: http://modegrabben.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0