<3

Hej bloggen!
Nu har jag äntligen lite tid ;) haha
Vaknade nyss och skulle kolla om min lön kommit in, blev något strul med den i fredags så den kom aldrig.
Men nu är den inne iaf, sitter bara och funderar på hur det är möjligt att jag tjänat över 3000? Så lite som jag jobbat.
Ja ja, bara tacka och ta emot ;) Ska ju trots allt betala 1000 kr till bilen jag krockade med XD haha
Så det blir inte så mycket kvar =/

Ja, som man ser har det inte blivit något bloggande för mig i helgen, jag har varit upptagen hela tiden.
I fredags bloggade jag visserligen en del men då dansade jag :)
På lördagen vart det kalas på hönö där man fick mysa lite med Marcus nya lillkusin :) gosgos <3
Så underbart att se Marcus med henne också :) Efter kalaset var det jobb för min del,
så när jag kom hem vid 10 mös jag bara med älsklingen såklart.
Söndag gick vi upp tidigt för att flytta massa grejer från Marcus lager i göteborg, så det tog ju nästan hela dagen.
När vi kom hem lagade jag mat med mamma :) Hann med två maträtter varav den ena ska ätas idag :)
Så nu står Porterstek och Pepparfilé med i min receptbok! YEY
Efter Maten åkte jag till Bella i sällskap med Elin :) Vi åkte till mataffären och köpte lite gott :D
Väl hemma hos Bella igen blev det VÄNNER och så fick jag ju träffa Elvis :) Hennes lilla ögonsten.
Sötare hund får man leta efter!!

Idag ska jag göra absolut ingenting, jo jag har lovat Marcus att skriva en lista på allt som behöver köpas till lägenheten.
Han säger att allt ska vara nytt XD haha så jag ska skriva ner allt från bestick och kastruller till möbler XD
Blir kul att åka och handla sen när lägenheten börjar närma sig lite mer :)
Vi fick ju några present kort på IKEA i förlovningspresent :) nu kommer de sig lagom till hands..


Bjuder på en typ 2-3 år gammal bild på mig och Bellis :)



Kommentarer
Johanna

hihi, söt bild!

2010-09-27 @ 12:52:19
URL: http://minusaresa.blogg.se/
LINDAVIOLA!

sv; Hihi, varsågod :). Och tack själv :).

2010-09-27 @ 13:55:15
URL: http://lindaviola.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0