Göteborg universitet

Sitter och kollar lite i katalogen för utbildningar på Göteborgs universitet.
Har hittat flera kurser som jag vill gå om jag inte kommer in på någon av programmen jag sökt.
Har ju sökt socionom och sjuksköterska :)

Några av kurserna jag kollat på är:

- Konfliktlösning, konflikthantering 30hp
- Barn -och ungdomskultur 30hp
- Företagsekonomi 30hp
- Genusvetenskap 30hp
- Kostvetenskap 60hp
- Undervisning, fostran & lärande 15hp
- Pedagogisk psykologi 15hp
- Grundkurs psykologi 30hp
- Barn -och ungdomspsykologi 30hp
- Psykologi med inriktning sexoligi 30hp

Åh allt verkar så intressant! Skulle vilja läsa alltsammans, men vad blir det för utbildning liksom? En himla röra!
Och om man bara väljer kurser så kanske de ligger på samma tider osv? Hur vet man det liksom?
Åh, ångestframkallande är detta, men ändå ska det bli kul :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0