hårfärg?

Jag har länge funderat på att lägga i en mörkare toning i håret,
då det blivit så blekt efter sommaren och mina två utomlandsresor.
Det var ungefär så mörkt som på bilden till höger efter att jag färgade tillbaka från det blonda.
Så frågan är, ha kvar det så som det är nu (ungefär samma färg som bilden till vänster)
eller färga lite mörkare som bilden till höger.
 
                        Mellan                                              eller                                             mörkt
 


Ps. båda bilderna är gamla, från nyår 2007 och början av 2008



Kommentarer
S A R A - Carpe Diem

Hihi okej, där ser man :)



Åh, alltså jag har världens beslutsångest över vilken färg jag ska välja på högtalare med, vad tycker du? Kram!

2010-09-23 @ 13:52:42
URL: http://insidesara.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hahah det var aaasgott :D

2010-09-23 @ 16:00:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Anonym

möörkt

2010-09-23 @ 19:44:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0