mysmorgon

Vilken härlig morgon jag haft alltså! Marcus var hemma från jobbet idag efter att ha jobbat två dagar med feber.
Nu åkte han nyss och jobbade dock, han var på "jour" kan man säga, även om han är sjuk så behövs han.
Så de ringer in då de verkligen behöver honom om man säger så.
Jaja, 3h fick vi tillsammans iaf =) Vi vaknade vid halv 10 och han åkte nu vid halv 1.
På dessa tre timmar har vi hunnit med jättemycket saker =)

Vi har:
- haft morgonmys ;)
- kollat tv, myst lite till
- bakat kladdkaka
- ätit kladdkaka framför skräckisen "the uninvited" bra skräckfilm tycker jag :)

och så har vi hunnit med lite mindre roliga saker som att plocka i och ur diskmaskinen och sånt tråk..
Jaja, nu har jag lite tid för mig själv innan dansen, åker hemifrån vid 4,
kanske Marcus hinner hem innan dess och mysa lite till innan jag måste åka ^^,
Annars ska jag bara kolla bloggar, tv och hänga tvätten :)

Innan dansen tänkte jag och Jessica äta på subway för att ladda inför träningen ;)
Goa grejer det! Baguett med tonfisk är min subway favvis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0