Prince of Persia

Igår efter att vi städat klart tände vi lite ljus och kollade på Prins of Persia, riktigt bra film faktiskt.
Det är så härligt när man har städat i ordning rummet innan man ska varva ner och kolla på film,
det är lugnande på något sätt att det är städat runt om kring en, vet inte om det bara är jag som funkar så haha.
Men jag skulle typ kunna få ångest om det ser ut som fan när jag ska sova eller kolla på film,
för då kan jag inte slappna av.
Och trots detta är det typ ALLTID stökigt här XD

Nu sitter jag i sängen med laptopen i knät och smuttar på min smootie, gjorde en av mjölk idag :)
Men hallon och banan såklart ;) alltid hallon och banan, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0