upptagen

Sorry för dålig uppdatering =/ inte ett enda inlägg "idag" (igår)
Klockan är snart halv ett på natten, trodde jag kanske skulle hinna få in ett innan tolv, men icke.
Har inte hunnit blogga idag helt enkelt, vad har jag gjort, jo:

- jobbat 9.30-16
- röstat, träffade på Amanda i vallokalen :)
- duschat
- lagat mat med mamma, så ytterligare ett recept i boken min :D
- åktur med nya bilen ner till havet, mös i en filt med älsklng
- fika, mamma hade bakat paj, mmh
- hem till Elin, valvaka, haha nördar är vi allihopa ;) hennes och min pojk var med

Nu har jag äntligen några minuter över, ska snart sova dock men i morgon blir det mycket bloggande!
Inget jobb, ingen träning och ingen filmkväll med Angelica =/

natti :*



Kommentarer
Maria - fashionstars ☆

härlig dag :)

2010-09-20 @ 10:29:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Sandra

Haha ja dom är skit söta :D

2010-09-20 @ 11:03:47
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0