Besök av Päronen

Idag har det varit fullt upp, skola till halv fem därefter besöka av päronen mina :)
Strax efter fem kom dem och åkte hem för ett tag sedan.
Känns så kul att man kan bjuda hem dem och vara den som bjuder på middag, så vuxet liksom, haha.
Det blev i alla fall min thailändsla kycklinggryta som jag kärat ner mig i.
Till efterrätt gjorde jag chokladmousse med choklad och hallonbitar i och hela hallon på toppen, mums!
Fick två söta krukväxter av dem också som nu pryder vårt stora fönster tillsammans med våra tidigare två växter
Kul att träffa dem, blir inte så ofta numera när jag inte jobbar något i onsala, men vecka 16 ska jag jobba så då lär jag väl kanske sova där någon natt, slutar ju 22 om kvällarna då så kommer hem till gbg så sent i så fall.
Nu ska jag bara diska och sen spela lite Supermario ;) haha


bild från julafton, jag mammsen & pappsen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0