Fika i solen

Nu är jag hemma hos mamma och pappa, efter gudstjänsten så mötte mamma mig vid kyrkan så gick vi till mormor, farmor & farfars gravar för att sätta lite påskliljor och göra vårfint :)
Nu har vi kommit hem och fikat ute i solen, snart blir det mat och klockan fyra börjar jag jobba.
Kommer hem vid tio ikväll och då blir det raka vägen till duschen sen i säng.
Upp tidigt och jobba på äldreboendet i morgon nämligen så måste sova hyffsat tidigt.
Nu ska jag nog se om jag kan hjälpa till med maten lite.
Ha en fortsatt bra solig söndag :D

Lägger upp en bild på gårdagens sminkning :)
(den är faktiskt kvar idag haha usch orkade inte tvätta bort den igår,
men den var fortfarande så fin när jag vaknade så lät den vara XD haha)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0