Fredag

Härlig dag idag :) tråkigt väder dock. Idag har vi haft lite praktik i skolan, lärt oss hur man förhåller sig till rent,
höggradigt rent och sterilt material, vi har även lärt oss sätta på sterila handskar på ett väldigt speciellt sätt
samt hur man dukar upp till "operation" sterilt. Kul faktiskt :)
Efter det pluggade jag ihop med Jennie och Nanna ett tag, vi gick igenom muskelföreläsningen
och alla läromålen för kommande tenta.
Vid ett träffade jag Alexandra och Hanna, vi fikade och bara tjötade några timmar :)
Nu tar jag det bara lugnt här hemma innan jag ska iväg igen, halv åtta ska vi hem till Alex och förfesta lite
och sen drar vi ut här i göteborg :) Kul, är så himla pepp! Har ingen att ha på mig dock men skit i det ;) haha
Kan gå naken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0