Frisyrer



Sitter och kollar på lite bilder på mig på klippa.nu, en hemsida min frisör har gjort.
Hon är ägare av en frisersalong och är även mästarfrisör, jätteduktig är hon verkligen!
Klipper mig alltid hos henne, alltid verkligen haha, har typ aldrig testat någon annan.
Eirin, som hon heter, är en av mammas närmaste vänninor också :)
Hittade bilder på mig från 2008, 2009 och 2010.

Bilden längst till vänster är från maj 2009 då jag skulle bli blond,
färgade och slingade det i flera steg för att det skulle bli bra då jag är så mörk.
Så bilden är från första "sittningen" Ljusbrun färg och blonda slingor.
Bilden är dock lite redigerad så det ser rödare och mörkare ut än vad det var.

Bilden i mitten är från juni 2010, min studentbalfrisyr :)
Vart så nöjd med den! Lagom stora lockar, flätor lite här och var och små "diamanter"

Bilden till höger är den äldsta, från maj 2008 då jag var hårmodell för Eirin som skulle ta mästarbrev.
Typ ett prov för att få kalla sig mästarfrisör, stod modell för en långhårsuppsättning (den på bilden)
och en brudfrisyr där jag fick ha på mig slöja och allt :) det va kul.


Kommentarer
Erika

Jisses vad fina frisyrer!

2011-05-03 @ 10:14:08
URL: http://mylittlewords.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0