Fullt upp

Utgången igår var galen, så galen att jag aldrig kom in på klubben, kom till kön XD
Drack för mycket och kom dessutom ut väldigt sent, men vi hade kul hos Alex hahaha
Drick aldrig absint, det gjorde vi igår, utan att jag visste om det!
Vi shottade lakritsshottar som tydligen var absint, men det säger dem efter vi tagit några!
Fy, jag vart så himla rädd =/ usch.. Sen ringer alex i morse och säger att hon läst i aftonbladet
i morse att en 18 årig kille dog av absint, läskigt sånt där, det gör jag aldrig om.
Förstår inte hur de andra stod på benen!

Ja ja, nu ska jag snart gå och köpa nylonstrumpbyxor tror jag, har inte ett enda par här hemma!
Sen blir det utgång ikväll igen, men innan det middag på esters :)
Vi ska fira Vivi som fyllt 20, ska bli hur kul som helst verkligen, är så sugen på at äta gott
med något glas vin till :) Men mer än så blir det nog inte, något glas vin till maten och något senare på kvällen.
Ska ju trots allt jobba dubbelt i morgon, först i kyrkan på morgonen och sen i spelbutiken på eftermiddagen.
Så i morgon sover jag i Onsala hos föräldrarna (båda jobben är ju där) och på måndag ska jag på
ett tredje jobb haha, äldreboendet :) Slutar vid två på måndag så då åker jag hem till lägenheten igen.
Men sen blir det jobb hela veckan fram till fredag så det kommer bli mycket flängande,
sover i Onsala även på torsdag. Så det kommer inte bli till att vara hemma så mycket =/
Tråkigt att inte träffa älsklingen =( De dagar jag väl är hemma är ju han på jobbet (jag jobbar kväll)
Börjar jobba när han slutar sitt jobb, så det är tråkigt, men sen blir det påskhelg och då får vi
förhoppningsvis en hel del tid till att umgås :) Det blir bara att härda ut den här jobbveckan,
behöver som sagt verkligen pengarna! Är skyldig både Marcus och mamma denna månaden,
även om jag egentligen inte behöver betala tillbaka känns det inte bra att leva på andra,
det gör jag ju redan tillräckligt på Marcus som betalar hyra och oftast maten XD haha <3

Nu måste jag göra mig i ordning och dra ner på stan för att sen bara komma hem och göra mig i ordning inför middagen,
åker hemifrån redan vid kvart i sex ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0