Har ju haft bättre dagar

Har inte haft lust att blogga sen i tisdagskväll, har inte mått så bra de senaste dagarna.
Har ju varit sjuk med halsont från och till i en vecka, men i söndags gick det över,
dum jag var så dansade jag gärnet i tisdags så då kom det tillbaka igår, inte halsontet men feber =/
Sen svällde mitt finger upp igår också, precis där jag hade min ring så fick absolut inte av den.
Var tvungen att åka och träffa doktorn för att jag inte skulle få blodförgiftning eller blodstopp,
ingen aning vad svullnaden kom ifrån och det kunde inte de heller svara på.
Men doktorn tyckte att vi skulle få av ringen till varje pris så jag fick kyla ner handen sen försökte han dra av mig den med massor av tvål men ingenting funkade så vi vart tvugna att "såga" av min fina ring :(
som tur är var det inte min förlovningsring men en ring jag fick på studenten som var min farmors vigselring,
har aldrig träffat henne, hon dog samma år som jag föddes så mina föräldrar hade sparat den till mig
och gav mig den alltså på studenten :') så jag tycker om ringen väldigt mycket, men eftersom det är guld
går den ju att laga för några hundra lappar eller något. Men i alla fall, ringen kom av och han såg inga tecken på infektion men det hade blivit en inflammation så fick några tabletter som skulle ta bort svullnaden.
Idag när jag vaknade var svullnaden i stort sett borta men det liksom kliar lite där den var,
sen vaknade jag också i morse då av vääärldens halsont :( vart väl kanske därför jag hade feber igår.
Inte kul. Och dessutom så har jag ju ont i hela kroppen pga mitt diskbråck, så ja, jag har ju vart friskare om man säger så haha. I morse hade jag även tid hos min ortoped för att prata om bråcket som aldrig läker!!
Ska på en ny röntgen
för att se hur det utvecklats. Så ja, två läkarbesök inom ett dygn haha

Oj vilket långt inlägg det blev XD haha förstår om ni inte orkar läsa ;)
Skulle bara skriva av mig lite och berätta varför jag inte bloggat de senaste två dagarna.
Har inte haft ork helt enkelt, sovit när jag kommit hem från skolan och sen iväg till danser och läkarbesök haha
(dansade dock inte igår, var bara med och lärde mig korreografin i huvudet liksom)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0