Kräfta

Nu är jag precis hemkommen, duscha har jag hunnit göra men annars har jag varit hemifrån hela dagen.
Vid elva satte jag och Sandra oss på cappuccions uteservering och pluggade, vid halv tre kom Hanna också,
då bestämde vi oss för att äta, det blev en räkbaguette och en latte :) mumma.
Sen pluggade och snackade vi lite till och satt till halv fem/fem, vilket resulterade i att jag blev kräfta ;) haha
Fan va solen tog alltså haha så nu är jag helt vit på ryggen och röd på bröstet, armarna och ansiktet haha
Vid fem sen drog Hanna och Sandra och jag mötte upp Alexandra på centralstationen som precis kom med tåget från skåne.
Så jag och Alexandra gick hem till henne och fortsatte plugga och snacka lite.
Vid halv nio drog jag mig hemåt. Nu blir det tacos med älsklingen sen ska jag nog läsa lite om sinnena för det känner jag att jag inte har så bra koll på. Men annars blir det nog inte mycket mer pluggande idag.
Lika bra, man får inte in så mycket mer dagen innan en tenta ändå så ska försöka sova ordentligt.
Usch, är inte alls redo för den här tentan, vill verkligen inte kugga heller =/ hoppas på det bästa!
Längtar bara tills den är över så vi kan fira haha ;) är det lika fint väder i morgon igen sätter vi oss nog på någon uteservering och dricker lite vin och sen blir det antagligen grillning med massa andra i klassen på kvällen :)
Det ser vi fram emot :D


Fan va dryg jag ser ut på bilden haha, men såhär såg jag ut idag i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0