Måndag

Idag har varit en bra dag, jobbet gick bra kändes som om jag "bidrog" mer än första brevidgången.
Jobbade med härliga arbetskamrater också så dagen gick jättefort, slutade klockan två sen satt jag ute i solen lite
och vid kvart i tre mötte jag Bella och hennes kompis och satt ute i solen lite till och snackade.
Träffade även Elin en snabbis, hon skulle skjutsa Bella då hon slutade jobbet.
Vid fyra åkte jag hem och jag och älsklingen gick och handlade lite saker till middagen.
Nu har vi precis ätit klart, det blev fläskytterfilé, pommes och bearnaisesås, gottit!
Till efterrätt blir det kladdkaka med hallon och grädde :D och så ska vi nog kolla på film.
Detta är ju typ enda kvällen denna veckan som vi hinner umgås så passar på :)
Imorgon blir det skola och sen jobb på spelbutiken, det blir nog en lång dag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0