Middag + Städning

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos mamma och pappa igår, efter jag slutade jobbet vid halv sju
så hämtade Marcus upp mig och vi åkte hem till föräldrarna där släkten väntade :)
Moster, morbror, kusinerna, morfar och Lena (min mammas kusin) var där.
Det blev ingen typisk påskmat med ägg, prinskorv och sånt där utan kalkon faktiskt :)
Det var hur gott som helst, vet inte hur mamma alltid lyckas få till såser så himla bra!
Till efterrätt blev det morotskaka, mumma.
Sen satt vi och snackade ett tag i soffan och ja, Marcus och min minsta kusin Caroline var även ute och lekte lite.
Vi kastade gris och på något vänster fick Caroline aldrig någon bokstav även fast hon tappade bollen? haha
Vi åkte hem runt tolv och fick med oss massa saker haha mamma ska alltid ge oss en massa mat och sånt XD
tror väl inte vi klarar oss själva ;)
Vi fick hushållspapper, toalettpapper, öl, mat, morotskaka, chokladägg & chokladkaniner.

Idag är det storstädning och tvättning som står på tur, ni vill inte ens veta hur det ser ut här hemma!
Måste tvätta minst 5 tvättmaskiner med tvätt tror jag, golvet ska damsugas och svabbas helst också.
Massa disk ska diskas, toaletten ska städas, soppåsar ska bytas, ja herregud, det lär ta hela dagen det här!
Men vi måste skynda oss lite, för ikväll ska vi till Marcus mamma på påskmiddag :)


Kommentarer
Tora

Ahh, nu får jag dåligt samvete. Har inte vårstädat det minsta än och det behövs.

2011-05-02 @ 09:56:48
URL: http://stadning-sundsvall.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0