Plugg & Fika

Godmorgon på er :) Jag vaknade ganska tidigt idag trots att jag är ledig.
Ställde mig faktiskt och diskade det första jag gjorde, inte för att jag tyckte det va kul
utan för då är det ur väger och jag behöver inte tänka på det under resten av dagen.
Så nu när det är avklarat känner jag mig nöjd haha :)

Idag blir det till att träffa Alexandra vid 12, vi tänkte sätta oss på stadsbiblioteket och plugga lite
sen blir det nog någon fika efter det tror jag :) Får se om Sandra hänger med också.
Egentligen tänkte vi sitta på någon uteservering och plugga men det tillät inte vädret idag =/
Men det får gå bra detta också :)

Frågan är bara hur jag ska ta mig ner till bussen utan att bli helt blöt ;s
Har ju fan inget paraply här hemma haha XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0