Provjobba

Minns ni att jag skrev för ungefär en månad sedan att jag blivit anställd på Tölö Smedja,
ett äldreboede i kungsbacka som jag sommarjobbade på 2009.
I alla fall, idag ska jag provjobba för första gången sedan jag slutade i september 2009.
Ska bli kul faktiskt, spännande och se vilka vårdtagare som är kvar och om personalen är den samma.
Jobbar kvällspasset, ganska skönt faktiskt, 14-21. Tror jag har 45 min rast eller något också.
Får se om jag kanske kan få mitt schema för i sommar också om de är klara med det, tveksamt.
Ska bli skönt att jobba lite, behöver ju verkligen pengarna just nu!

Nu måste jag kila till bussen!
Önska mig lycka till :D jag är lite smått nervös faktiskt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0