Söndag

God morgon!
Gud va trött jag är =( hade riktigt trevligt igår med tjejerna, åt trerätters och drack lite mousserande vin :)
Gottit, åkte hem ganska tidigt, typ 12, då de andra drog vidare, hade varken pengar till inträdet där
eller ork, mådde inte så bra igår. Sen så skulle jag ju upp tidigt idag så kände att det var lika bra att åka hem.
Nu är det söndagsskola om några timmar, tar bussen som går om 50 minuter, så får gå hemifrån om 40.
Usch så segt att gå upp klockan åtta en söndag alltså!
Efter söndagsskolan väntar tidig middag hemma hos mina föräldrar innan jag ska iväg och jobba igen :)
Så det blir nog inte mycket bloggande idag, kanske mitt på dagen när jag är hemma hos mamma & pappa.
Ha en bra söndag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0