Tentafest

Tjohoo, då var tentan avklarad och självklart ska det firas ;)
Vid tre satte jag, Alexandra, Sandra och Hanna oss på cappuccinos uteservering (som alltid ;) haha)
för lite vin och fika i solen :) Ghaza kom också vid halv fem kanske.
Nu är jag bara hemma för att byta om till danskläder :) Och ska även packa ner vad jag ska ha med mig för kläder sen.
För efter dansen blir det tentafest! Synd bara att jag missar grillningen =/ men känner att jag verkligen måste till dansen!
Kan inte missa mer nu såhär nära uppvisningen.


Detta tror jag att jag kör på ikväll :) lite vårigt/somrigt men ändå "påklätt"
Det är faktiskt inte så varmt om kvällarna och idag var det faktiskt kallare än det varit i påskhelgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0