Tentafesten

Kom precis hem från vår lilla tenta fest :) haha stannade inte så länge vi ska ju upp och ha skola i morgon.
Och sen blev det faktiskt lite kallt också, vi tänkte dra vidare till Chalmers för party där men alla banga XD
Så nu sitter jag här, hungrig! Har bara ätit 2 ägg, kladdkaka och latte idag haha och ett glas rosé och en cider.
Men det är då fan inte mycket till mat XD haha MÅSTE ha käk innan jag kan sova alltså!


Himla söt bild på Sandra alltså ^^,


Gulliga Ghaza och Alexandra, de var nog beredda på den bilden tror jag ;)


Jag och Sandra :)


Jag, haha ser ut som en liten bebis XD rund och go ;) haha




Suddig bild på några av de andra i klassen,
vid denna tiden hade många dragit vidare dock så vi va väl 20st kvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0