Träffa min Ortoped

Gick upp tidigare idag, trots att jag har lång sovmorgon. Skulle ringa och boka tid hos min Ortoped.
Fick en avbokad tid så ska dit redan på torsdag, väldigt snart med tanke på att man brukar få vänta månader.
Det känns bra men ändå är jag rädd, rädd för vad han ska säga.
Har inte träffat honom sedan september 2009 då han fick mig röntgad och konstaterat att jag hade diskbråck.
Så han vet alltså inte att jag aldrig blev bra sedan dess. Får se vad han säger.
Jag går dit nu för att det alltså inte blivit bättre, jag måste ha nya tabletter, jag har ont i hela kroppen speciellt nacken, därför tror jag det kan vara så att jag fått ett diskbråck till där längre upp i ryggen någonstans.
Åh, det är inte kul det här :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0