Trötter

Tjoho på er :) Nu har jag precis kommit hem från jobbet.
Det gick bra och var en lugn kväll så det blev en liten mjukstart :)
Känns som om det vasr igår jag jobbade där trots att det snart var 2 år sedan, sjukt.
Några i personalen är de samma och några boende också.
Har dock inte fått mitt schema för i sommar än vilket jag tycker borde komma snart,
är lite ivrig att få det :D så man kan planera sin sommar, har ju ingen aning om vilka veckor jag får.
Nä nu är jag trött, ska upp ganska tidigt i morgon också och ha en laboration i näringslära :)
Spännande, så nu får jag sova så jag orkar gå upp i morgon :)


Kommentarer
Sofia

Vilken söt blogg du har :) Allt bra med dig? :)

Kram!

2011-04-14 @ 15:15:14
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0