Helgen i snabbspolat

Hej på er :) Var några dagar sedan jag uppdaterade nu.
Har haft en hel del för mig faktiskt.

Torsdag: Marcus var äntligen ledig, vi gick upp tidigt och åkte till ullared :)
              Köpte massa bra och ha saker, typ diskmedel, tvättmedel, toalettpapper, tvål och sånna saker.
              Marcus hittade även en höst/vinterjacka, en jättesöt vit kofta och lite andra småsaker.
              Jag hittade väl inget särskilt, deo, ett sällskapsspel och lite hårspännen och så :)

Fredag: Marcus var ledig även denna dagen, vi tog sovmorgon sen åkte vi till Alingsås där vi hälsade på
            hans mamma, så slängde vi lite skit och så också.
            På kvällen var jag medbjuden till Amandas kusinbarn på inflyttningsfest :)
            Vi hade riktigt trevligt :) Under tiden vi var borta var Marcus och Amandas kille ute och käkade och så,
            sen sov vi alla här hemma i lägenheten :)

Lördag: Vi vaknade ganska tidigt och stack iväg till Trollhättan, Alexander ville dit på Junkfest,
            det var typ utförsäljning av lite kläder på junk yard där. De hade som en liten minifestival kan man säga.
            Väl hemma i göteborg sen igen käkade vi på restaurang, därefter åkte de hem och jag och Marcus gick
            också hem och städade (såg ut som fan här efter killarna varit i farten haha)
            Sent på kvällen kollade vi på "All good things" den var faktiskt riktigt bra tyckte jag :) Bra skådespelare!

Söndag: Idag har vi bara tagit det lugnt verkligen, myst framför tv:n och så.
             Ikväll blir det god mat, bingolotto, glass med hallon och chokladsås till efterrätt och så spelar vi kanske
             lite spel tror jag :) riktigt mysig dag!

Nu är jag redo att börja skolan i morgon ;) haha


Två assnygga bilder från nationaldagen i år tror jag :)
Marcus & Alexander och Amanda & Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0