Liseberg

Dagen har spenderats på Liseberg med Marcus, mamma, pappa och lillebror :)
Vi skulle fira pappa som fyllde 45 i tisdags (nu var han äntligen frisk)
Så Liseberg fick det bli, men inte för att åka utan för att göra 5-kamp :D
Det var riktigt roligt och det gick bra för mig ^^, hehe
Vi sköt luftpistol, "kastade slägga" eller vad man ska kalla det, kastade bollar i hål m.m.
Riktigt kul att hitta på något hela familjen, kommer inte ens ihåg när vi gjorde något sånt här senast.
Så det var riktigt uppskattat :) <3 Min fina familj, gud va jag älskar er!

Sen spelade vi en del på sånna där lyckohjul eller vad det kallas,
och vet ni, jag VANN!! Har aldrig vunnit stjärnvinst förut och nu vann jag på första spelomgången!
På mitt turnummer: 3! Grymt glad blev jag haha, även om det var på plopp som jag inte ens gillar så mkt XD
Men var väl likabra det så man inte äter upp allt själv och på en gång ;)

Vi gick även Gasten, haha, är 20 år och har aldrig gått den.
Ingen av oss hade gjort det så det gjorde vi :D Trodde den skulle vara värre, men visst var den läskig!
De rörde inte vid en men hoppade fram precis framför ansiktet typ haha.
Sen åkte mamma och pappa lisebergs banan :) De har inte varit på liseberg och åkt på säkert 7 år.
Sen handlade vi godis nappar, ni vet sånna i polkagrisgodis liksom som man suger på en evighet.

Det var en riktigt kul dag :) måste göras oftare!
Pappa fick även min present vilket var ett familjespel :)
Vi har verkligen inga sånna hemma hos mamma och pappa så det kan va kul att spela tillsammans
när man hälsar på och inte bara käka middag och kolla film typ :)


Min fina vinst, 2100g choklad XD



Kommentarer
LINDAVIOLA!

Det låter som en riktigt härlig dag!

2011-08-21 @ 21:32:26
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Tina - Minnas mamma

Fy fan var roligt med Liseberg :D

2011-08-21 @ 21:52:47
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0