Organisera

Puh, har suttit och pillat lite med alla bilder man har på datorn, allt har legat i västa kaoset!
Blandat hit och dit, nu har jag fått lite struktur på det hela som jag brukar ha :)
Gillar att dela in bilderna i mappar med år/månader/årstider och liknande.
Hittade typ tusen dubbletter och sånt också som jag tog bort, tar onödig plats,
inte för att bilder tar så stor plats men ändå ;)


Såhär ser det ut nu :) under årtalen finns bilderna sorterade ytterliggare två gånger,
antingen under månader eller årstider (beroende på hur många bilder jag har under det året)
samt under rubriker som beskriver bilderna, när de är tagna osv. ex. "tjejmiddag, Jag 18år"

Såg nu att jag glömt 2008 XD haha, ska se om jag ens har bilder från det året på denna datorn haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0