Skolstart!

Tjohoo, idag är jag glad för idag börjar skolan!
Haha, sådär lät det minsann inte för några år sedan ;)
Tråkigt bara att det inte är nollning varje termin ;P haha
Då hade det varit ännu roligare att börja.
Nä, men det ska bli skönt att få lite struktur i vardagen igen.
Ångrar säkert om någon vecka att jag skrev detta ;) haha
Då är man redan trött på allt plugg, har ju min första tenta om redan två veckor!
Så det blir verkligen en kickstart!
Hoppas ämnena är lika roliga som de verkar!

Idag går jag 9-15, ganska lagom :)
Har föreläsningar redan idag, introduktion på morgonen och sen två stycken föreläsningar faktiskt :)


Lite bilder från förra terminen :) tyvärr inte så mycket från skolan utan mest från nollning och tentafester


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0