Vardagen rullar på

Vardagen har börjat rulla på igen för oss, hjärtat och jag.
Vi hade ett riktigt stort bråk i fredags, det gick för långt, men å andra sidan fick vi ut alla känslor.
Det gjorde det lättare att släppa allt sen på något sätt.
så nu försöker vi lägga allt bakom oss och bara fokusera på varandra.
I lördags kväll när jag kom hem hade han gjort tacos och köpt mitt favoritvin :)
han kan när han vill ;) haha
Igår tog jag ledigt från jobbet, hade grymt ont i ryggen men kände också att vi behövde tid tillsammans.
Vi bara låg inne i lägenheten och mös hela dagen, kollade film mitt på dagen och så :) haha
Sen åt vi god mat och glass med varma hallon till efterrätt.
Nu håller vi på att baka bullar :)
Såhär såg de ut sist vi bakade :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0