Helg!

Ännu en effektiv dag har snart passerat, och gud va skönt det känns att komma igång igen!
Alltså få i gång vardagen och ta ikapp det man missat när man legat orkeslös och varit sjuk en hel vecka.
Nu känner jag att energin äntligen börjar komma tillbaka! Idag har jag hunnit med en hel del,
varit hos sjukgymnasten, köpt en ny almanacka för 2012,
äntligen fått tummen ur och skickat in min iphone på reparation, har dragit ut på det för jag blivit så fäst vid den, haha.
Vill liksom inte vara utan den, vem vet hur lång tid det tar för den att komma tillbaka!
Hämtade även upp ett paket från Nelly som legat på uthämtningsstället över en vecka
för att jag inte orkat ta mig dit. Och nu var jag nyss och handlade lite inför kvällen,
Marcus skulle jobba över ett tag, men när han kommer hem blir det mys.
Köpte lite tillbehör som saknades här hemma till tacosen ikväll, köpte även lite glass och pepparkakor :)
Nu ska jag ta tag i plugget lite tänkte jag innan Idol börjar sen räcker det med dagen sysslor tycker jag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0