Julbord!

Godmorgon på er, jag har varit vaken snart två timmar och gått runt och grejat i lägenheten.
Städar och planerar lite inför ikväll då det kommer lite folk hit på julbord :D
Det blir vi "vanliga" sex, jag, Marcus, Amanda, Alexander, Elin och Christoffer :)
Det ska bli jättemysigt! Så ska vi göra julklappsleken också, så nu ska jag springa ner och köpa inslagningspapper.
Vid tre/fyratiden kommer Alexander och Amanda, de ska hjälpa mig handla, blir lite tungt att bära allt själv.
Sen vid sjutiden kommer Elin och Christoffer. Marcus jobbar till fyra/fem så han blir väl klar vid sju också,
för han lär väl duscha och byta om och grejer :)
Kul att skapa sina egna små traditioner när man bor hemifrån.
Kanske gör vi sex detta varje år framöver :D


Två juliga bilder på Marcus och mig från när vi va på liseberg med min familj förra året :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0