Jullov!

Tjoho då har "jullovet" börjat, som inte är mycket till lov då vi har hur mkt plugg som helst över lovet.
Termin två slutar nämligen inte förän i mitten av januari, detta för att höst och vårterminerna ska bli lika långa.
Så slappna av oh bara njuta kan man inte riktigt göra, måste plugga typ dygnet runt om jag ska klara tentan.

Fick i alla fall tillbaka min fina vän iPhone 4S igår och vet ni va?
Det verkar som om denna fungerar helt som den ska! Tjohooo

Pillade med den hela kvällen igår i bilen påväg till och hem från Alingsås.
Marcus mamma fyllde 40 igår (jag vet, rena ungdomen!) så vi åkte dit på lite tårta och så :)
Mys

Nu håller jag faktiskt på att sortera lite kläder,
måste slänga bort det jag inte använder för har ingen plats för allt.
Sen blir det plugg och ikväll när Marcus kommer hem blir det lite julmat till middag :)


Typ sånna här kläder är ju ingen idé att de ligger och tar plats i garderoben,
nä i ikea påsar och hem till mamma och pappa och ta plats istället ;) hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0