Muntligt föredrag & julklappsshopping

Idag har det varit fullt upp även idag.
Var i skolan mellan 8-12 och hade muntligt föredrag om colorektalcancer,
alltså cancer i tjocktarm och/eller ändtarm :) Gick ganska bra och va kul att lyssna på de andra.
Lärde mig lite mer om bla. bröstcancer, livmoderhalscancer, lungcancer och hudcancer :)
Efter skolan åkte jag faktiskt till kungsbacka :)
Träffade Elin en stund på hennes rast sen blev det lite julklappsshopping för mig själv haha
Faktiskt lite skönt att shoppa själv ibland XD haha

Nu ska jag laga middag och sen ska jag och älsklingen nog baka lite lussekatter,
man måste ju ha lite fika i morgon på Lucia och pepparkakor har vi redan :)



Kommentarer
Tina - Minnas mamma

Jag tycker också om att shoppa för mig själv :) Det är mysigt och man kan ta tid på sig!

2011-12-12 @ 19:34:21
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0