Nyårsafton i morgon

I morgon är det nyår och dags att fira in domedagsåret 2012 ;) spännande. Det är även sjunde gången jag och Marcus firar nyår ihop :) helt galet! Planen är faktisk hemmafest hos en kompis i Onsala :) blir dock ingen middag eller så vilket jag tycker är lite tråkigt. Tidigare år har vi ätit och så innan tillsammans :) så mysigt. Två nyår har vi firat hemma hos mig, 2009 var jag i Sälen med hjärtat och förra året var vi och åt och dansade på krogen :) men i år blir det först middag, bara älsklingen och jag sen bär vi av mot festen i Onsala :) hoppas på en toppenkväll!



Kommentarer
Amanda

ni får ju som sagt äta här om ni tar med er mat :P elin skulle iaf äta i varberg smsade hon häromdagen så¨vi sex hade inte kunnat äta tillsammans ändå

2011-12-30 @ 23:42:54
URL: http://amandats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0