Puh..

Idag har varit en dag då jag haft fullt upp fram tills nu.
Föreläsning mellan 9-12, grupparbete 12-14 och sen raka vägen till osteopaten.
Där knäcktes det, masserades och laserbehandlades (det ska tydligen lätta på spänningar och minska inflammation)
Därefter blev jag hämtad av Jessica och vi åkte till dansen.
Sista danslektionen innan uppvisningen som är söndag den 18 december.
Kom hem vid åtta och satte igång att städa här hemma, såg ut som fan.
Så nu har jag vikt tvätt, satt på en diskmaskin, fixat med lite papper m.m.
I morgon skickar jag även in min mobil på reparation då den har något fabriksfel som ska åtgärdas.
Nu är klockan snart halv 10 och känner att det är dags att varva ner innan det är dags att sova.
Ska dock kolla igenom vårt grupparbete som har slutinlämning i morgon samt power pointen vi gjorde idag.
På måndag är det muntlig redovisning av arbetet som gäller.

Hoppas ni haft en bra torsdag :) Kramar från en trött mig!

image description


Kommentarer
Elin

Gumms, glöm nu inte att säkerhetskopiera innehållet i din telefon för de kommer återställa hela skiten;) <3

2011-12-08 @ 22:06:10
URL: http://jennyelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0