Tenta

God morgon på er :) Här hemma har jag precis kollat på julkalendern och dricker nu lite te.
Är så gott som frisk efter en hel vecka med halsfluss men eftersom jag väntade ett bra tag
med att söka vård så har jag bara ätit halva kuren med penicillin än så länge
så har hela fem dagar kvar =/ segt.

Men idag är det tenta i alla fall, börjar halv tre så det är skönt!
Det är den där förbaskade läkemedelsberäkningen där man bara får ha ett fel för att bli godkänd,
så jag räknar inte med att klara den, men vi får hoppas på det bästa ;)
Tycker faktiskt det är ganska kul med den sortens matte!

Ha en bra Måndag och start på veckan!



Kommentarer
Julia Tysklind

Lycka till! Jag fasar redan för den tentan... :S

2011-12-05 @ 15:46:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0