Tentor hit och tentor dit!

Oj oj oj, har suttit och pluggat konstant i två dygn nu känns det som.
Igår gjorde jag webbtentan om blodprodukter och idag pluggade jag direkt när jag kom hem från skolan
alltså från halv fem tills nu halv nio. Efter fyra timmars pluggande har jag alltså läst och tentat av
Oxygenbehandling, sond och sugning av luftvägar :)
Det är intressant men blir bara för mycket när man känner sig så stressad.
Skönt att jag klarade denna tentan nu i alla fall, vi är tvugna att ha godkänt på den innan den praktiska lektioner
om ämnena i morgon som börjar halv nio.



Här är en bild ut boken "Medicinsk teknik för sjuksköterskor" som vi läser ur inför våra webbtentor.
För er som undrar är webbtentor en tenta man gör över internet på ungefär 50 frågor.
Sådana tentor brukar vi ha inför våra praktiska moment :)
Salstentor har vi mest på teori och de är mycket större.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0